Felnőtt balett oktatás Budapesten, kezdő balett felnőtteknek

Balett Stretching

 

Nehezedre esik előrehajolni bekötni a cipődet?

Nem mozogsz eleget, fáj a hátad, merevek az izmaid?

Sportolsz, de nem nyújtasz mellette eleget?

.

Erre mind megoldást kínálunk:

NULLÁRÓL kezdő Stretching tanfolyam

.


Mi az a Stretching?

Ez az a „titkos” tréning, amivel a balerinák karbantartják a feszes, karcsú testüket, izmaikat, hogy hosszú éveken keresztül tudják teljesíteni a fizikai kihívásokat a balett színpadokon.

A gyakorlatokban semmi újdonság, semmi titok nincs.

A titok, a pontos és precíz gyakorlat-végrehajtásban és a szakértő óravezetésben van.

 

A nulláról kezdő Stretching tanfolyam előnyei:

- A gyakorlatokat, kis mozgástartományokban, csökkentett intenzitással indítjuk el, és fokozatosan óráról órára jutunk el a 4 alkalom alatt a megfelelő edzettségi szintre.

- Az órák között eltelt idő alatt regenerálódik a test.

- Magadon is érezni fogod, hogy egyre könnyebben megy a mozgás, és fittebb leszel a hétköznapokban.

- Lehet, hogy az első 1-2 óra után megtámad az izomláz vagy a fáradság, de ez teljesen normális viselkedése a testednek. Olyan új mozgástartományokban mozgatod, ami nem része az eddigi hétköznapi életednek.

- Többen beszámoltak róla, hogy az izomláz segítségével, teljesen új izmokat fedeztek fel magukon, olyanokat, amik létezéséről eddig nem is tudtak.

 

Órák felépítése:

Az órák része, az alapos bemelegítés, majd erősítés, és az intenzív nyújtás.

 

Ruházat, felszerelés:

Zokni, legging vagy melegítő, póló tökéletesen megfelelő

 

Hogyan tovább a negyedik óra után?

Ha már elvégezted a nulláról kezdő tanfolyamot már nincsenek kötött időpontok.

A negyedik óra után folytathatod a Stretching órákat az órarendünknek megfelelően.

Az órarendben hétköznap és hétvégén, délelőtt és délután is találsz órákat.

Itt már akkor jössz órára amikor csak akarsz.

Van, aki heti egyszer, és van, aki heti ötször jön, mindenki a szabadidejének függvényében látogatja az órákat.


Válassz tanfolyamot!

 

Nulláról kezdő
STRETCHING
TANFOLYAMCSOMAG

kód: 05.24 Péntek 16:50

Indul: 2019. május 24. péntek 16:50 - 17:50

Időpontok:

  1. alk. – 2019.05.24. péntek 16:50
  2. alk. – 2019.05.31. péntek 16:50
  3. alk. – 2019.06.07. péntek 16:50
  4. alk. – 2019.06.14. péntek 16:50
 

A díj kizárólag ezekre az alkalmakra vonatkozik.

Helyszín:

Westend  terem – a Nyugatinál

KEDVEZMÉNYES BEFIZETÉS:

2019. május 22. (szerda)
17 óráig befizetve
CSAK: 6 800 Ft

Kérjük, alaposan gondold végig a befizetést,
mert a befizetett díjjal, lefoglalod a limitált tanfolyami helyedet,
így azt (elfoglaltság, betegség, stb.) visszatéríteni NEM tudjuk,
csak ha hozol magad helyett valakit!

.

Tovább a jelentkezési

információkhoz KLIKK IDE>>>

Pontos cím:

Miami Balett WestEnd terem

1132 Budapest, Váci út 34. 
(saroképület bejárat a Csanády utca felől!!!)

Váci út – Csanády utca sarok,
bejárat a SPAR jobb oldalán, a trolimegállónál
a Westend északi kijáratától 1 percre,
közvetlen a SPAR felett vagyunk

 Pontos leírás, térkép: KLIKK IDE>>>

 

               

Tovább a jelentkezési

információkhoz KLIKK IDE>>>

  

 

Nyújts a fiatalos, aktív testért!

Bizonyára már előfordult veled, hogy ha sokáig ugyanabban a pozitúrában ülsz, önkéntelenül is kinyújtózol, megnyújtod tagjaidat, mert jól esik.

A stretching az egyik legtermészetesebb mozgás, amit a mindennapok részévé kellene tenni attól függetlenül, hogy ki milyen mozgást végez.

Nyújtani szinte bárhol, bármikor lehet: délelőtt az irodában, délután filmnézés közben vagy éppen közvetlenül lefekvés előtt.

 

Nem feltétlenül kell hosszú órákig feszíteni a testünket, de már egy rövid mozdulatsornak is azonnali eredménye van. Légy kedves az izmaidhoz, mert meghálálják!

Ki kell tartani a nyújtó mozdulatot a jó eredmény érdekében, ne pattanj vissza hirtelen, megsérül az izom, ha sport előtt nem nyújtasz – ismerősen hangzanak a mondatok? Persze, hiszen a személyi edzőtől kezdve a szomszédasszonyon át a zumba oktatóig mindenki elmondott már mindent a nyújtásról. Legelőször azonban tisztázni kell: szükségünk van-e egyáltalán stretching-re, mit tesz a testünkkel?

Számos tanulmány született már a témában, és nem árulunk el nagy titkot azzal, hogy hetente legalább két alkalommal érdemes megnyújtani mindegyik főbb izomcsoportot. Ints búcsút a hátfájásnak, és engedd a testednek, hogy kihasználja az adottságait!

A nyújtás-stretching jótékony hatása

Javul a vérkeringés stretching során azáltal, hogy a vér jobban kering az erekben, a szükséges tápanyagok könnyebben jutnak el az izmokhoz és a porcokhoz. Ezzel csökken a mozgás utáni izomfájdalom, és általában könnyebbé válik a mindennapi mozgás.

Rugalmas test

Az aerob mozgás, izomerő és testtartás mellett a rugalmasság is fontos fokmérője a fittségnek. Utóbbi növelésére a stretching a legkiválóbb mozgásforma.

A korral izmaink fokozatosan rövidülnek, merevebbé válnak, pedig nagyon fontos, hogy a későbbiekben is megőrizzük ruganyosságunkat. Nem szabad megvárni, amikor már az egyszerű mozdulatsorok is nehézséget okoznak.

A rendszeres stretching nem csupán hosszabbítja az izmokat, de megtartja, és hatékonyan ki is terjeszti az ízületi mozgástartományt. Ez pedig minél szélesebb, annál jobb az egyensúlyunk. Így számottevően javul a teljesítmény, és nem kell azon aggódni, hogy mikor botlunk meg újra.

 

 

Stressz csökkentés

Hogy mindenki küzd a stresszel, már nem újdonság, csupán a leküzdésére kitalált módszerek tárháza bővül folyamatosan. Minden mozgás típus, így a stretching is gyakorlatilag megszüntetheti a stresszt, ami merevvé teszi testünket. Egy gyengéd nyújtás azonnali fellélegzés a testnek, nem beszélve az endorfinról, ami nyújtás közben ugyanúgy termelődik, mintha például elmennénk futni. A stressz csökkenésével javul a hangulat, az általános közérzet.

Enyhül az alsóháti fájdalom

Sok millióan szenvednek krónikus alsóháti fájdalmaktól. A nyújtás-stretching remek eszköz arra, hogy természetes módon erősítsük a hát ezen szakaszán lévő izmokat, és hogy csökkentsük a fájdalmat. Mivel a testtartásunk lényegében izmaink összehangolt munkájától függ, nagyban hozzájárulunk saját nyak-, hát- és derékfájdalmunkhoz, ha mellőzzük életünkből a nyújtást.